۱۳۸۶-۱۲-۱۴

تیم ملی

اما بعث روز انتخاب على دايى براى تيم ملى است،من خودم علی دايى رو خيلى قبول دارم چون اعتقاد دارم كه اگر واقعأ مهاجمهاى ديگه ميگفتن و ميگن از دايى بهتر هستيم و در تيم ملى به ما بهای لازم را ندادن بايد بگم در باشگاهشان كه به اندازه كافى وقت داشتن خودشان را نشان ندادن؛بگذریم،

من هميشه دوست داشتم كه دايى باگذراندن كلاسهاى پيشرفته مربيگرى و با توجه به سوابقش بهتونه در اروپا به مربيگرى بپردازد كه انگار قراره نشه،

به نظر من انتخاب دايى براى تيم ملى زود بود دقيقأ مثل انتخاب قلعه نويي كه زود بود حالا اميدواريم كه سرنوشت اين مثل اون يكى نشه.

و اما آقاى كفاشيان هم آدم جالبى هست،ايشان در جواب به اين سوال كه چى شد كه يك هو دايى سرمربى شد ميگه:«اين استراتژيك ما بوده كه5نفر را انتخاب كنيم وبعد دنبال يكى ديگه بريم»ايشان فكر كرده ميخواسته رئيس سازمان اطلاعات انتخاب كنه كه بايد مخفى كارى ميكرده،ايشان ميگه 7،8نفر ديگر هم بودن واقعأ اگر انقدر مربى واجد شرايت داريم پس چرا 40روز دنباله كلمنته افتادیم،واين چطور كارشناسى وقت برى بوده كه با 8ساعت مذاکره سرمربی انتخاب میشه ،و چرا با این توانای همان اول اینکار را نکردن بعد ايشان در جواب اين سوال كه چرا دايى 2شغله هست ميگه مشكلى نيست ما با باشگاه سايپا تعامل داريم؛اما نميگه اگر قرار به 2شغله بودن بود پس همان كلمنته پروازى بهتر بود؛ايشان باز ميفرمايند كه هيچ باشگاهى سرمربيش را براى تيم ملى آزاد نميكنه كه بازم اين گفته جاى حرف دارد؛

چون ما میدانیم حداقل 1مربى درحال اخراجه،1باشگاه نشان داده به راحتى از كنار مربيش میگذرد،

اشگاه موافق جداى سرمربيش بوده

1باشگاه هم بر اساس قرارداده مربيش كارى نميتوانسته بكنه،یعنی داخل این تعداد کسی نبوده با توجه به گفته ایشان در لیست 14نفره باشد.

این جا فقط میشه گفت که آقایون مردم را به بازی گرفتن شاید هم فکر میکنن فوتبال ربطی به هوادار نداره

البته از آدم غیر فوتبالی همین قدر باید انتظار داشت >>U

نظر بدهد
کلیک

هیچ نظری موجود نیست:

 

blogger templates | Make Money Online