۱۳۸۶-۱۲-۱۴

شروع

سلام

من على ژولى هستم.

قسط از را انداز اين وبلاگ نظردهى در رابطه با فوتبال در حد سواد محدود خودم است؛كه اميدوارم بدرد بخورد.(تو پرانتز«ديگه هر چقدر هم فوتبال ندانيم ديگه فرقه كره2002جام جهانى باكره2006ملتهاى آسيا رو كه ميدونيم كه((از علوم علی آبادى))يا اين كه ميدنيم كه تيم ملى ايران همیشه قهرمان آسيا نشده بلكه سی وخورده ای ساله كه به جاى نرسيده ایم ((از علوم کفاشیان))»فكر كنم با اين حساب بد نباشه ریاست AFCیاFIFAای به ما پیشنهاد دهند بد نيست قل ميدم هركه علمی تر از این دو حرف بزنه معاونش كنم.)

خوب بگذریم،

اما در رابطه با اسم وبلاگ من اول میخواستم فقط از اسم نشان سرخ استفاده كنم كه خيلى خوب بود چون الزامى ايجاد نميكرد اما متاسفانه اين اسم رو(البته لاتينش) سیستم قبول نميكرد كه مجبور شدم كه پرسپوليس هم بهش اضافه كنم.

فكر كنم همين قدر كافی باشه؛فل واقعه.

 

blogger templates | Make Money Online