۱۳۸۶-۱۲-۱۶

علی آبادی،علی دایی

سلام

امروز هیچ خبری نیست که شاید هم باشد

من داشتم فکر میکردم این آقای علی آبادی واقعاً مردی است که حرفش ردخور نداره میگین چطور مگه خوب خیلی ساده است مگرنه که این آقا گفتن که سرمربی تیم ملی را من 24ساعته انتخاب میکنم مگرنه این که فدارسیون 40روز هیچ کاری نکرد وبازم مگرنه اینکه آقای دایی را ایشان در کمتر از 24ساعت انتخاب کردن! حالا باز بگین مسئولین فقط وعده میدن.

من دایی را به عنوان یک شخص بزرگ در فوتبال ایران قبول دارم؛اما اگر ایشان بخوان با عنوان این که فلان مربی هیچ مدرکی فعّالیت بین الملی نداره باید بگم با اینگونه اظهارنظر کردن چیزی از آن مربی کم نمیشود بلکه این شما هستید که بخاطر بزرگیتان کوچک میشوید.

خیلی از مردم کارشناسها این اعتقاد را دارند که آقای دایی میتواند به راحتی نه تنها حق بازیکنان خوب را بدهد بلکه با بازیکن سالاری برخورد خواهد کرد؛اما من یکمی شک دارم چون ایشان چطوری میتواند جلوی بازیکن سفارشی به ایستد در حالی که خود ایشان مربی سفارشی هستن(البته این سوای شایستگیهای مربیگری های ایشان هست بلکه این مطلب که گفتم در راستای فرهنگ ما است) اما بازیکن امروز اون بازیکن دیروز نیست که بشه با پرخاشی کردنهای مداوم جلوشون را گرفت مخصوصا حالا که به رونق مالی رسیدن !

یک چیزی که من رو اذیت میکنه اینه که دایی خیلی راحت با بیکفایتی مدیرعامل تیمش در جذب بازیکن در اول فصل به راحتی کنار آمد که این راه آمدن امیدوارم در تیم ملی نباشه .

بای تا بعد

نظر بدهد

کلیک


هیچ نظری موجود نیست:

 

blogger templates | Make Money Online